zaterdag 10 december 2011

Nieuwe item op de blog

In het dagelijkse leven zie je veel voorbij komen, meestal ben je ongeinteresseerd of gehaast,
soms zelfs zonder reden onopmerkzaam.
En dan *poef!* uit het niets is daar iets dat opvalt.
Iets moois
speciaal
ontroerend
gek
grappig
...
maar vooral iets... dat je wil opslaan in je geheugen.
Nu is mijn geheugen een zeef, of gewoon een gecrashte harde schijf...
dus meestal neem ik dan mijn fototoestel en *klik* !
Dat geheugen kan ik dan tenminste wél vertrouwen.
(tot die pc crasht waar je nadien alles op verzamelt hebt en daar zit ik dan met mijn naieve vertrouwen...)
Maar ik dwaal af.
Wat ik eigelijk wil zeggen...
het leven zit vol momenten die je niet wil vergeten.
Niet alleen de vakanties of de feestdagen,
de kleine lieve vingertjes en teentjes van je kersverse ukkepuk,
soms ook gewoon DAT moment dat je deed glimlachen
om geen reden.
Als je dat moment op foto hebt... komt dat gevoel vanzelf weer terug als je na onbepaalde tijd terug -ongeinteresseerd, onopmerkzaam en vooral gehaast- eens door je foto's vliegt.
*poef!*
Daar is dat moment weer !
 
Hebben jullie dat ook wel eens?

Ik ben een persoon die graag terug tussen foto's neust en dan helemaal kan wegdromen van bepaalde exemplaren.

Dus vanaf nu zal ik elke maand een snapshot uit mijn geheugen posten...
of gewoon wat moois met vier hoekjes.

Gewoon... omdat me dat leuk lijkt.
En het is mijn eigen blogje, dus ik mag er op zwieren wat ik maar wil.
Fun, toch ;-)

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...