maandag 14 januari 2013

7de give-away !

Mannekes.
Het is zo ver.
 
Jullie hebben er eventjes op moeten wachten
maar ik beloof dat het het waard was.
 
Ik werk al eventjes aan leuke *iets*.
Ik bewaar al een tijdje plezante *iets anders*.
En zo tussendoor prul ik verder aan *nog iets anders*.
 
Een tijd geleden kwam ik ook nog op een idee voor *nog iets* te fabriceren.
En toen ging die creativiteit zo zijn gang dat feitelijk dat *andere iets* ook nog wel erbij mag.
 
Dus nu heb ik zoveel *ietsen* om weg te geven !
Een pakketje vol *iets* dus.
 
Het is *iets* very bumblebee.
Er zitten wat nuttige *iets* in.
Wat grappige *iets* ook wel.
*iets* schattig.
En dan nog wat *ietsjes* die nog niet af zijn.
 
De kans is groot dat er zo hier en daar nog *iets* bijkomt.
Misschien brengen jullie me wel op een idee van *iets* dat jullie ook erg graag zouden willen
en dat erg bumblebee is.
 
En misschien ga ik ook nog wel *iets* heel persoonlijkgericht erbij flansen
eens ik weet wie de winnaar is?
 
*grote grijns*
Zijn jullie een béétje nieuwsgierig nu?
Want vergeet het maar
ik ga niets verklappen.
 
Jullie moeten me gewoon op mijn woord geloven dat het de moeite waard zal zijn.
Want ja
ik heb iets te vieren.
En daar hoort een deftig cadeautje bij.
 
Ik ben binnekort jarig !
*hiphiphoi voor mezelf*
 
En dat op wel een erg lieve dag.
 
Dus al die *ietsen* gaan zo ook ongeveer in dat thema zijn.
Ongeveer zeg ik dan wel,
we moeten niet te cliche gaan ook niet.
 
Wat kan ik nog verklappen?
Er gaat zeker *iets* tussenzitten voor creatieve madammen.
Ook wel *iets* voor snoepers.
*iets* dat je kan gebruiken.
En zeker en vast ook *iets* dat je heel graag wil.
*iets* dat je kan verder geven.
Misschien *iets* dat je helemaal niet wil verder geven.
Toch ook wel *iets* dat blinkeblinke doet...
 
Heel veel *ietsjes* dus.
Zal ik dan toch één klein *ietsje* een béétje laten zien?




Wat denken jullie?
Ga je het erop wagen?
 
Ik heb wel voorwaarden.
hajaaaaaaa!
Maar niks onoverkomelijk:
 
*je laat even weten dat je meedoet met de give-away door hier een reactie te plaatsen
 
*je bent volger van mijn blogje.
 
*je mag naar snoetenboek gaan en daar even op 'like' duwen.
Geen paniek voor de niet-snoetenboek-bezittende-mensen,
het is een mag, geen moet.

*voor een extra kansje kan je het volgende doen:
Stuur een foto door van *iets* dat je gemaakt hebt.
Dan heb ik het over *iets* dat je maakte door een tutorial van dit blogje te volgen,
of *iets* waarvan je hier inspiratie oppikte.
Of *iets* dat gebaseerd is op *iets* dat ik maakte.
Zo een foto van een *iets* wil ik zien.
Elke foto van een verschillend projectje geeft je een extra kans.

Stuur de foto's naar bee-zzybumblebee@hotmail.be,
ik stuur je een bevestiging dat ik ze gehad heb.

Dus.
In't kort.
Om mee te doen met mijn give-away:
- je zegt dat je meedoet in een reactie
- je bent volger van mijn blog
- je mag mijn facebookpagina liken, moet niet
- voor extra winkansen stuur je foto's van je projecten op naar mijn emailadres
(foto's die geinspireerd zijn door mijn blog!)

En dat allemaal mag je doen van nu,
tot en met 14/02/2013.
Want dat is het dagje dat ik een jaartje ouder zal worden.

Allez hup.
Succes allemaal !

Eneuh...
misschien drop ik zo af en toe nog wel eens een sneak-peakje...
misschien he !
Heeeeeel misschien...

58 opmerkingen:

  1. Owwwww wat spannend en leuk zeg, volg je..dacht dat ik dat al deed...maar ik kon me niet vinden...nu dus wel als het goed is.
    ga je even op fb ook verder linken , en snoeteboek ga ik ook even liken..
    Leukkkk
    Groet Hester

    BeantwoordenVerwijderen
  2. My favourite pattern!! Ik doe mee. Vanavond even een plaatje schieten en een 'leukje' klikken....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een spannend iets hoor.Ik wil ook wel een ietsje.Volger was ik al,ook op fb.Je inspireert me eigenlijk heel vaak,maar de tijd ontbreekt me om er iets met te doen.En wat een leuke dag om te verjaren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Iets om te winnen, da's mijn favoriete iets.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jep ik ben heel nieuwsgierig geworden... en dan moeten we allemaal nog zo lang wachten om te zien wat het is????
    Ik doe dus graag mee! Spannend!!
    Maren (hoemmelke.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ben helemaal gek op "iets", doe graag iets, lust graag iets, vanalles iets dus ....en ben kei nieuwsgierig ;-)

    Grtjs Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat spannend, ik ben gek op verassingen en doe dus graag mee met je give away.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik wil graag meedoen aan je give a way

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk :o)
    je maakt het wel heel spannend, alles wat ik maak kun je zien op mijn blog :o) en ik waag graag een kansje als het mag.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wooooohhhhwww, count me in, baby!
    Spannend, al die 'ietsen', en ik twijfel er niet aan dat ik ze leuk ga vinden!
    Ik doe dus heel graag mee, word er nu al 'n tikkeltje ongeduldig van :-)
    Op FB volg ik je al, en hier ook, en ik ga je één van de dagen dan nog wel een keertje mailen voor een extra kansje, want die ietjes: laat maar komen! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik dacht al dat je *iets* cadeautje op de 14de gepland was... ik volg je al, zal een linkje zetten op mijn blog en Fb is ook ok, als liker ;-)
    groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Spannend!
    Ben heel benieuwd wat dat *iets* is.
    Doe graag mee.
    Ik ben al volger

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Alleen al voor iets in da schoon stofke doe ik mee :-) Alvast happy birthday ;-) Veel liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik doe heel graag mee voor de verrassing te kunnen winnen. Ik heb hier al veel inspiratie opgedaan. Ik stuur jou straks wat foto's van fimodingetjes.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Fijn zo een give away, ik ga mee doen , want wie niet waagt niet wint!
    Grt. Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooooh, een dagje te laat! (Maar hopelijk kan ik nog deelnemen? :-( )
    Maar toch zeker een HELE GELUKKIGE VERJAARDAG!!! Je kreeg speciaal vandaag een mooi sneeuwtapijtje :-)

    Hoe je een blog moet volgen weet ik niet... Maar, je staat ZEKER bij mijn favorieten en ik volg je op facebook!
    Dankzij jou heb ik mij aan het afsmeren en bekleden van een biscuit gewaagd... Meer van dat, doe zo voort!

    Groetjes
    Falke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Falke, je mag deelnemen tot 14 februari, dus je bent nog ruim op tijd ;-)

      Je kan volger worden van mijn blogje door helemaal (maar echt helemaal helemaal) onderaan van deze pagina, waar 'lieve lezers' staat, te klikken op 'deelnemen aan deze site',
      zo kan je inloggen met je google account of iets anders, en dan ben je volger en krijg je automatisch updates !
      Makkelijk toch ;-)

      Ik heb al gezien dat je me ook een mailtje hebt gestuurd, daar geef ik je zo snel mogelijk antwoord op.

      Succes met de give away en alvast dankjewel dat je zo enthousiast meedoet !

      Groetjes!

      Verwijderen
  17. Dta ziet er gezellig uit en ik wordt er zo nieuwschierig van. Dus ik doe graag mee aan je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ooo die wil ik graag hebben. Ik weet niet wat het is, maar het stofje (als het teminste een stofje is) vind ik al helemaal geweldig. Dus ik doe graag mee aan deze give away. Ik las je give away bij Zelfgemaakt van mij - voor jou. Die volg ik al een tijdje, maar jou eigen blog nog niet (nu wel :D) Helaas heb ik nog niets van je gemaakt, omdat ik pas net begonnen ben met naaien, maar ik weet zeker dat ik nog leuke dingen van jou ga maken. Ik ga hopen dat ik de gelukkige man zijn.


    Hoop, hoop, hoop. Hoop, hoop, hoop. Die give away wilt Onny graag hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe ook heel graag mee!
    Als ik nog de tijd vind ga ik op zoek naar een foto, je ziet hem dan wel arriveren! Fijne woensdag nog

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh je maakt ons wel reuze nieuwsgierig hoor! Ik doe graag mee! Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een mistery give away...ik doe mee. Ik heb nog nooit 'iets' gewonnen dus nu duimen maar, ik vind het alleszins veelbelovend....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik wil wel eens 'iets' winnen... Lekker spannend :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb me ook gemeld als volger op je blog. Volgde je al langer via zelfgemaakt, maar nu dus ook hier. ik ben erg benieuwd wat je met dat stofje gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. spannend hoor, dat iets..... ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hai bee-zzy bumblebee, kwam via via (via via via...weet de weg terug niet meer..!) op je blog terecht. Wat een leuke, creatieve ideeën (en fijn met duidelijke how to's). Ik wil er zeker iets van gaan proberen!
    En nu we toch over 'iets' hebben :D
    Graag doe ik mee met de iets give away... ben erg nieuwsgierig.

    Volger ben ik geworden, ideeën zijn opgedaan en hopelijk vóór de 14e nog gemaakt ook :)

    Groetjes, Kim

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik lees al een tijdje mee..............heb me inmiddels aangemeld als volger, want jeetje, buiten dat je heel creatief bent, schrijf je zo leuk! echt een plezier om te lezen..........soms zelfs letterlijk schaterend, heerlijk! Ben benieuwd naar "iets", nog "iets" en nog veel meer "iets".........als ik mezelf verplaats in jou, dan heb je ongeloofelijk zitten genieten met dat "prutsen" en toen je dit blogje schreef..........en uit vrolijke nieuwsgierigheid doe ik natuurlijk mee, je weet tenslotte nooit hoe "iets" op je pad kan komen. Groetjes en heel veel voorpret gewenst, Ans.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik vermoed dat het een mooie hoes voor de strijkplank is? Met het oog op de vorm... Fijn dat er blauw in zit ;-)

    Groetjes, Fleur - een hopeloos geval als het op blauw aankomt, dat wordt nooit meer anders. En nee, ik had niet een jongetje moeten zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Bee-zzy BumbleBee, graag maak ik ook kans op de giveaway!
    Ik zal snel een foto maken van mijn op jou ingeinspireerde creaties!
    Groetjes, Creatievie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik doe graag mee met je give-away. Volger ben ik al een poosje. Het is me nog steeds niet gelukt om iets te maken geinspireerd op jouw werk. Ook hier gebrek aan Bianca-time.

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hmmm daar word ik toch ook nieuwsgierig van, ik waag mijn kans :-)
    Volger ben ik al.
    Ben nog maar een beginneling op het gebied van creatief bezig zijn dus nog geen creaties gemaakt met uw tutorials, zal er wss ooit wel eens van komen :-)
    Groetjes Frullemieke

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Nieuwsgierig, spannend, JA ik doe mee.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Owwwww wat spannend en leuk zeg, volgen doe ik je al en een like op facebook heb ik ook al dus ja ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Volg je al een tijdje in stilte. Wist nl niet hoe je volger kon worden. Ik geniet iedere keer weer van je blogs. Buiten de creatieve ideetjes die je me geeft vind ik je manier van schrijven ook helemaal geweldig. Ook ik houd net als jij van knutselen en bakken en ben al menig maal door je geïnspireerd! Ga zo door! Ik wil graag meedoen met de hoge away. Houdt wel van verrassingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Ik doe mee! De foto in jouw mailbox zal bij jou een belletje doen rinkelen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Leuk leuk leuk, ik ben al een hele tijd volger, hier en op het smoelenboek :)
    Ik doe dus mee en ben benieuwd :D

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk!
    Ik volg je al even. Je maakt echt goede tutorials voor de taarten. Super.
    Mijn dochtertje kijkt mee en zegt mooi stofje, maar dat is t dus niet begreep ik zojuist.
    Nu zijn we nog benieuwder naar deze give away.
    Ik ga je ook op fb zoeken en zal je n fototje of meer van mijn maaksels sturen.
    Lieve groetjes,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  37. O wat leuk! En wat word ik nieuwsgierig! Ik maak graag kans. Veel plezier met bakken, borduren en al het andere. Groetjes Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  38. las al een poosje mee met je blog, maar ben nu dan officieel volger geworden....... (dat viel nog niet mee, om een google account aan te maken
    Ben ook nieuwsgierig wat het is en doe graag mee met de give away.

    nu nog even naar facebook en wat fotootjes schieten van wat ik al gemaakt heb, maar dat is echt waar niets vergeleken bij jou creativiteit hoor....

    liefs wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Spannend. Ben benieuwd. Count me in! en hop we volgen de blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Ik doe mee, leuke blog, ga een linkje plaatsen op de mijne, ik ben volger nummer 250 bij je zag ik net toen ik aanklikte, ik vind dit zo kicken, ik ga nog even verder gluren hoor!
    Tineke
    bollies53.blospot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Zou denken dat ik al volgertje ben, maar ik ga straks voor de zekerheid nog maar es die knop van "deelnemen aan deze site" indrukken ;)
    Je maakt me wel reuzenieuwsgierig met je aanduidingen van de give-away, dus doe ik heel graag mee.
    'n vrolijk groetje,
    sneksniltje

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Awww spannend, seg!
    Ik ben heel benieuwd naar die beetjes iets van alles, dus ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  43. gohoh ik zag deze give away via fie bakt, haakt, en naait en ben aan het neuzen geweest op je blogje, ondertussen ook volger geworden en met stipnotering de knoopjes gefavoriet die wil ik zeker nog maken, ondertussen je smoelenboekpagina ook geliked en nu terug weer verder haken
    groetjes en nog een fijn weekend.
    Miss Mustache

    BeantwoordenVerwijderen
  44. hupla, ik ben volger, ik ben zeer benieuwd, ik word binnenkort (overmorgen) ook een jaartje ouder, ik doe daarom ook een give away! www.stannel.blogspot.be

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Jaaaaaaaaaaa, ik wil meedoen.
    Een opkikkertje kan ik nu wel gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Je maakt het spannend, haha, ik waag graag een kans...

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Jaaaa! Ik hou van verrassingen! Ik ga ook snel even piepen op je FB paginga. Altijd leuk om mee te lezen en mee te kijken om inspiratie op te doen! Groetjes! Aja, en voor binnen een paar dagen: HIEP HIEP!

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Super!!! Ik ben wel heel nieuwsgierig nu... En wil dus zeker meedoen met de giveaway... Alvast een heel gelukkige verjaardag!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  49. oh, leuk! ik doe mee :) spannend... Ik ga alvast duimen draaien!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hey hey, leuk voor jou dat je op de dag van de geliefden verjaart! Ik doe heel graag mee met je give away want ben ook wel heel nieuwsgierig. 'k Volgde je al op fb en ook hier en ben nu ook officiëel volger van je blog geworden ;-) Ik zend je ook nog enkele foto's door en hoop uiteraard te kunnen juichen als je de uitslag bekendmaakt.
    groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. graag doe ik mee met je give away...je hebt me geïnspireerd met de knoopjes, ik heb er ook een aantal gemaakt, kan me alleen niet bedenken waar, dus een foto zit er niet in....maar leuk waren ze wel en ik heb ze gedeeld met een vriendin ( dus nog bedankt daarvoor) volgen doe ik al op FB en hier...
    fijne verjaardag en dat je nog lang blijft bloggen....

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Gelukkige verjaardag!!!

    Fotootjes van iets wat ik gemaakt heb gebaseerd op jouw tips heb ik nog niet, omdat ik je nog niet zo lang volg, maar ik vind je wel leuk op snoetenboek en hier! Echt, ik ben eens aan't rondsnuisteren geweest en je hebt echt een superblog :-)
    Ik doe dus graag mee om *iets* te winnen!

    BeantwoordenVerwijderen
  53. superleuk!
    altijd zo spannend als het een beetje geheimzinnig wordt gehouden...
    Volger ben ik al, hoe kan het ook anders met altijd zulke leuke berichten :)
    dus ik wil graag meedoen.

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Ik weet niet meer of ik er tussensta maar ik doe graag mee met deze spannende give away :-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...