vrijdag 4 januari 2013

Sneak peak

Ik ben er al een hele tijd mee bezig
toen ik ging zoeken op mijn blogje naar de eerste keer dat ik het hier kwam laten zien.
verschoot ik toch wel hoe lang geleden het al was.
 
toen kwam er al wat meer schot in de zaak.
 
En nu...?
Nu is het kwestie van afwerken en niet meer zo taffelen.
 
Ik heb lang niet verder kunnen werken,
omdat het ergens onder,
achter
tussen
en voor stond.
 
Met andere woorden:
Bumblebeevriendje had de boel al zo goed als afgeschreven en dus maar gewoon uit de voeten gezet.
Tja...
 
Maar met heel wat hef en sleurwerk
trekken en zuchten
en huppakee
het staat terug midden in de pad.
Vierkant onder de voeten
compleet op de verkeerde plaats.
Ik loop er dan ook nog eens constant tegen.
 
Dus:
ik werk er aan verder.
 
 
Nog een tweede laagje
de binnekant verder afwerken
een laklaagje er over.
En we zijn klaar !
Moet lukken tegen volgend jaar zomer,
ofzo...
toch?


2 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...