maandag 30 januari 2012

Mijn beste taart-prullen-aankoop ever...

Awel.
Ik heb nieuws.

Ik kocht een tijd geleden twee kleine prullen.
Ik mopperde.
'8 euro voor die dinges...hmpf! Het kan maar béter werken!'

Jawadde.
Het werkt!

Jaja, skip de blabla, en laat nu gewoon aan de mensen zien waarover je het hebt!!

Ditte dus.


Twee kleine prutsedinges.
Mij doet het denken aan zo'n palletje waarmee je de muren plamuurt.

En ik vond het absoluut niet de moeite om het te kopen,
want als je met een nieuwe hobby begint, moet je ZOveel kopen.
Ik hou niet van een hobby doen, maar wel alle mogelijke hulpmiddelen die op de markt te verkrijgen zijn, gebruiken.
Want dan gebruik je toch maar gewoon een hoop prullen ipv je eigen fantasie?

Nuja.
DEZE dingen MOET je kopen.
Nu !

Want het geeft wél verschil.

Kijk maar eens.

Mijn biscuit met een laagje suikerpasta.
Zoals ik het anders doe.

En dan diezelfde biscuit.
Maar dan NA ik het bewerkt had met mijn twee prulletjes.
Zie je hoe scherp de randjes zijn?
En hoe glad?


I love-love-LOVE it !
Ik moest er nog een beetje aan wennen,
maar nu ik dit aan het typen ben, heb ik al wat extra taarten achter de kiezen,
 en gaat het eigelijk eens zo vlot allemaal.

De combinatie van goede botercreme + deze smoothers (want zo noemen ze ;-) ),
geeft een superstrak resultaat.

En dat is nu eens nét wat we willen se.

Dus:
als je ze nog niet hebt,
kopen maar !
Het is mijn allerbeste taartenspullen-aankoop tot nu toe,
en ook al ben ik niet voor snufjes...
dit is toch wel een dikke aanrader.

Jaja, google zegt dat ook, en al die taartenwinkels ook...
maar die zeggen dat van al die 185 000 andere artikelen OOK.

7 opmerkingen:

  1. Dit was nu net 1 van de dingen die ik WEL al in huis had :D En idd, goe marchandise eh :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, ja in het begin weet je gewoon niet wat eerst kopen he. Ik was zo slim dus nog niet ;-)

      Verwijderen
  2. Leuk zeg, dat enthousiastme van jou. Geniet er lekker van!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauh dat is een mooi resultaat, Ik heb er nog weleens een vingerafdrukje in hihi maar ik maak er dan ook maar iets van 2 per jaar met een jasje aan.......de rest van de taarten eten wij bloot ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat zier er idd een stuk mooier uit zo zeg, super

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat zou voor mij ook wat zijn.. heb afgelopen week aantal taarten gebakken... maar ziet er nooit zo mooi strak uit... dat van jou geweldig mooi!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het geeft echt een geweldig verschil !
    Ik vond dat ook... 'seg, dat kan ik zo ook wel zenne'.
    Niet dus ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...