donderdag 19 januari 2012

Pink in de kerstboom !

Hoor ik jullie daar zeggen:
'ocharme dat Bumblebee-vriendje'?


Een beeeetje medelijden mag je wel hebben...
maar toch is de kerstboom héél erg mooi geworden met mijn zelfgemaakte kerstballen.

Mijn roze zelfgemaakte kerstballen.
Daarbij... ik denk dat mijn vriendje ondertussen een of ander vermogen heeft ontwikkeld dat hij alles dat roze is... gewoon in een andere kleur ziet.
Dus het zijn een andere kleur kerstballen.
En er lig een andere kleur tafellopertje op onze salontafel.
Er staan dus ook een andere kleur accessoires gans door onze living...
We hebben een andere kleur keukenwanten,
ook een andere kleur keukenschort,
met een andere kleur keukenhanddoeken...

Tiens.
Nu ik er over nadenk...
we bezitten wel heel erg veel dingen in die andere kleur daarzo.
Je weet wel?
Roze.

En ik doe het nog geen eens expres.
Het sluipt gewoon ons Bumblebee-nestje in.
Gewoon.
Zo.
Zonder ik het merk.

Daarbij... die een andere kleur kodak, of die een andere kleur gsm... heeft HIJ voor MIJ gekozen en gekocht hoor... dus eigelijk is hij zo heel stiekem misschien ook wel fan, van die een andere kleur.

Of misschien is dat besmettelijk?
Familie-gen?
Een beetje merk ik dat wel aan twee van mijn bumblebee-nichtjes...
en het überschattige bumblebee-meisje dat over enkele jaren 'mama' gaat zeggen tegen één van die nichtjes vertoont ook al enkele tekenen van 'roziness'...

O jee...

Bon ja.
Mijn -ahum sorry- onze kerstballen zijn dus roze.
Te nemen of te laten.

Of geen van de twee want je krijgt ze toch niet.
Je mag ze wel namaken als je wil ;-)
En hoe je dat doet zal ik je een andere keer vertellen.

Eerst ga ik eens proberen of ik mijn 'paarsiness'-besmette Bumblebee-zusje misschien toch ook niet kan aantikken met wat 'roziness',
wie weet wat komt daar van verder ;-)

(neen. zot zijn doet geen zeer!)

4 opmerkingen:

  1. hihihihi.. lol... je verhaaltejs izjn altidj zo leuk om te lezen..
    Hij went er maar aan.. lol.. gaat vanzelf hoor...
    Hier si het tijdelijk ook helemaal roze.. Kira is gisteren 1 geworden.. dus roze slinger, roze ballon, veel roze cadeau's en kaarten...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahah..wat leuk, zo achteraf, toch voor de ene kleur!? Hou je vooral niet in en niet over nadenken, dan komt het vast goed....met die ene kleur! gr. Nicole*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vergeet het maar, het blijft hier gewoon paarsiness! Wen er maar aan :-)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...