zaterdag 7 januari 2012

Mijn woodie-tje !!

Ik heb weer een nieuw vriendje.
Een keukenvriendje, welteverstaan ;-)
Blijkbaar was ie onder de kerstboom geslopen,
met een beetje hulp van mijn Bumblebee-vriendje was ie in een jasje gekropen.
En over dat jasje nog een jasje, met een feestelijke print.
En met een hoooooop kleine vriendjes naast zich,
wachtte ie geduldig tot vriendje hem naar mij toe bracht zodat ik hem (en zijn vele vriendjes) in mijn armen kon sluiten en kon doodknuffelen.
Nuja.
Niet dood.
Wat heb je aan een dode kenwood?
Niks, toch?
Neenee.
Springlevend is ie.
En shiny.
Spiksplinternieuw.
En hélemaal van mij !!


Mooooooi, toch?

Een ereplaatsje op het aanrecht.

En hij heeft al ferm moeten werken de afgelopen dagen.
Dutske.

Maar nu mag ie even rusten.
Even.
Heel even...

Want ik moet zeggen...
 het mixen en mengen,
ploeteren en kneden,
zuchten en puffen...
gaat ééns zo vlot nu !

6 opmerkingen:

  1. Wauh wat een geweldig!!!!! mooi kado......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo'n cadeau mag hier ook wel eens binnenwandelen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw... wat een lief vriendje heb jij!!!
    ECht heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, als dat nog geen echte liefde is.... tussen jou en vriendje dan. Veel plezier ermee hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een geweldige aanwinst .... die ga je niet meer kwijt willen !!!! gedaan met pijnlijke armen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb hem ook, zou niet meer zonder kunnen!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...