dinsdag 3 januari 2012

Groen, fluffy en -te- warm

Ik denk dat ik een beetje overdreven heb...
Ik wilde mijn Bumblebee-vriendje behoeden tegen het winterse weertje.
Maar ik was een beetje over-enthousiast in mijn missie.
Want den duts heeft alle moeite van de wereld om zijn fluffy exemplaar lang aan te houden zonder zich een accident te zweten.
Ik heb het over een sjaal.
Een groene, fluffy sjaal.
Een warme sjaal.
Te warm.
Ik maakte hem met kabels,
want dat staat lekker stoer.
En flushkes.
Gewoon omdat dat leuk is.



En nu wil het dus niet vriezen he.
Misschien maar goed ook...
want de sjaal is goede vriendjes geworden met een ander fluffy lieverdje.
Dat niet zo stond te springen om op de foto te gaan,
zo lijkt het toch.


Dus als iemand nu nog eens tegen mij zegt:
'Een sjaal? Die kan niet WARM genoeg zijn !!'
Dan kijk ik die persoon héél erg wijsneuzerig aan.
Want ik weel wel beter.
(vriendje ook nu ;-) )

6 opmerkingen:

  1. Een mooie, misschien oor volgende winter dan he!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zou wensen dat het enorm gaat vriezen! ;)
    Mooi!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zal hij blij zijn... geen koude nek meer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is soms ook de keuze van de wol , ik had ook een enorm exemplaar gehaakt prachtig mooi maar ook bloedheet, dus nu hangt ie leuk aan de kapstok haha, en heb ik ook weer een lesje geleerd. Fijn dat je er iemand anders blij mee kon maken ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...