donderdag 15 augustus 2013

Bessige pannekoekjes

 
 
Ik maakte pannekoeken.
 
Niet dat dat zo'n groot en nieuw nieuws is.
Want ik maak - dat - zo - dikwijls.
 
Maar deze keer...
deeeeze keer zwierde ik er confituur in.
En niet zo van dat eigen geploeter.
Maar van geploeter van mijn Bumblebee-mama en zusje.
 
Geloof me vrij,
als ge er zelf gene druppel zweet voor hebt moeten laten
dan is dat eens zo lekker.
 
Zwier-ende-klots gul met de meest njammie aardbeiconfituur aller tijden
zonder brokjes!
zwier-ende-klots er wat besjes rond en boven en achter en over en onder.
 
En loop dan gans uw nief-oud huis rond met uw taloor
voor een plekje met goed licht
zodat ge daar tenminste een deftige foto van kunt trekken.
Verhuizen...
da's nergens goed voor jong.
 
Schol !



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...