maandag 17 augustus 2015

Uitslag 8ste Give-Away !

Leve de technologie !

Hoe zorg je dat een onschuldige hand een winnaar uitkiest, als die hand aan het werk is, met het manneke er aan vast? Dan gebruik je technologie. Geef eens een nummerke?
En dat deed de Allerliefste. Met een 'waarom?' er achter. Hij is nog niet helemaal mee in dat bloggen en die give-aways, en waarom doet een mens dat toch? Geef hem nog wat tijd, dat komt wel goed.

Omdat ik vorige week de deadline over stapte van mijn 8ste Give-Away, moest ik er nu wel even werk van maken om iemand uit te pikken die dat roze pakketje mocht verwachten in de brievenbus. Dus ik weet nu wie. Kijken jullie mee?


Proficiat Wendy Swenne ! Jij wint mijn Give-Away !! Ik zorg deze week nog dat het kan vertrekken met de post, als je me even jou gegevenskan doorgeven via mail: bee-zzybumblebee@hotmail.be

 

Wat is het toch leuk om iets weg te geven !! Bedankt iedereen, voor de fijne reacties en voor jullie deelname !

1 opmerking:

  1. Alaska USA Finance and Capital Limited biedt momenteel alle soorten leningen aan aan het publieksbelang van 3%. We verstrekken leningen binnen het bereik van €10,000.00 tot €500,000,000.00. Onze leningen zijn goed verzekerd voor maximale veiligheid is onze prioriteit. Alle geïnteresseerde aanvragers moeten hun antwoorden sturen naar: unique2aal@gmail.com
    Phone #: +12542420879
    ..........................
    We give out loans within the range of €10,000 to €500,000,000.00 euros. Our loans are well insured for maximum

    security is our priority. Note: all emails are t be forwarded to { unique2aal@gmail.com } Phone: +12542420879for more info.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...