donderdag 16 juni 2011

Roze gehaakt gsm-jasje.

Ik hou van roze !

Ik denk dat jullie dat ondertussen wel weten, maar mijn BumbleBee-mama weet het zéker ;-)

Ze maakte een hele tijd geleden voor mijn BumbleBee-zus een gsm-hoesje, een licht blauw-groenig exemplaartje. En ik was jaloers ;-)

Dus niet zo heel veel later, lag er een fluffy roze versie te glunderen en te blinken.
Klaar om mijn -roze- gsm'pje te beschermen en warm te houden.

Mét knalfuchia strik natuurlijk, wat dacht je dan ;-)




Heeft ze dat niet goed gedaan, mijn BumbleBee-mampje?

Ondertussen is mijn lichtroze gsm vervangen door een felroze gsm
(na een duik in de toiletpot was ie aan vervanging toe ;-) )
 en het was natuurlijk een vereiste dat het nieuwe exemplaartje nétjes in haar jasje zou passen.

en dat doet ie !

1 opmerking:

  1. Wat mooi!!
    Al zou ik persoonlijk het strikje weglaten :D
    Groetjes
    Eline S.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...