vrijdag 21 oktober 2011

Aardbeien-framboos smoothie

Ik heb er heel de O'Cool 500 keer voor moeten aflopen, maar ik heb ze dan toch gevonden:
bevroren framboosjes en aardbeien.
Ideaal om doorheen het jaar een lekkere smoothie te maken.
En om eens te testen of het effectief lekker was,
moest ik er eentje maken natuurlijk ;-)
Ik 'volgde' een recept...
ofja, eigelijk niet.
Want de framboosjes hadden bosbessen moeten zijn...
Dus kom ja, ik geef jullie gewoon mijn eigen versie.
Kieper twee handen vol aardbeien, een handje vol framboosjes, enkele flinke scheppen vanille ijs (oeps je, het had yoghurt moeten zijn, maar ijs zou ook wel werken, dacht ik zo...) en een lekje honing in je blender.
En dan heb je een over-zijn-toeren blender, want dat bevrozen fruit is precies toch maar hard ;-)
Ik kreeg een dikke, dikke pap.
Dus die vulde ik aan met melk.
Tot drink-dikte.
(of net niet, want het was hard werken om het goedje door het rietje te krijgen ;-) )
Maar het was lekker !!

En een beetje gezond ook.
Beetje beetje...

Smakelijk !!

3 opmerkingen:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...