zaterdag 1 september 2012

Uitslag 6de Give-away !!


Het is 1/09 vandaag !
 
Ik gaf iedereen nog één avondje extra de kans om mee te doen,
maar nu is het toch zover.
 
De winnaar is bekend.
 
Je kon kiezen uit 4 verschillende pakketjes katoen.
 



 
 
 
Ik schreef alle 76 namen achter elkaar op.
Achter én door elkaar.
 
Dan noteerde ik ook nog eens wie mijn fotoalbum gedeeld had,
want zoals gezegd gaf dit elke keer een extra win-kans.
 
En dat gaf dat ik wel héél erg veel namen had !
 

 
Omdat ik zelf geen nummertje wilde kiezen
besloot ik dat Bumblebee-vriendje maar weer de onschuldige moest zijn.
Dus zwaaide ik met mijn papieren voor zijn -slapende- neus.
En uiteindelijk mompelde hij '53'.
 
Dus tijd voor te tellen !
 
De 53ste naam op mijn lijst was:
*tromgeroffel*

 
Katleen Dekeyser !!
 
Haar naam stond 3 keer op mijn lijst,
waarvan 2 keer juist geschreven en één keer verkeerd ;-)
Maar kom ja,
gewonnen is gewonnen he !
 
Proficiat !!
 
Als ze eventjes laat weten welk pakketje ze graag wilt,
en dan komt het snel haar richting uit !
 
 
Dankjewel allemaal om mee te doen met mijn give-away.
Sorry voor die mensen die geen Facebook hebben,
er komt er snel eentje aan voor op de blog ;-)
 
Fijn weekend allemaal !!

3 opmerkingen:

  1. van harte gefelies aan de gelukkige
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Kathleen!!!!!! Het is een geweldige give-away en bedankt, dat ik er aan mee mocht doen.

    Groetjes van Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Kathleen gefeliciteerd en veel plezier ervan, laat je wat resultaten zien??

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...