woensdag 21 november 2012

Guilty pleasure?

*poeha! Wat is het vroeg !!*

In de wereld van rauwkost knotsen om toch maar in die éne skinny broek te passen,
jezelf vol water kappen -met of zonder jakkiebakkie citroen er in- voor een ontgiftingskuur waar je chagrijnig van gaat worden,
of jezelf voorbij rennen op de loopband of/en je poep eraf schudden op die zumba-fenomeen-spul-dinges.
 
Geniet IK gewoon van mijn guilty pleasure.
Meaning.
Mijne pot choco open draaien
een banaantje snijden
een zacht sandwicheke -liefst van 'den aldi'- besmeren
en huppakee.






 
Majong zo lekker !
 
Dat poepschudden, rennen, konijn spelen of mezelf verzuipen
dat kan op eenders welke andere dag ook.
Maar niet vandaag alstemblieft.


5 opmerkingen:

  1. Dat is heel lekker geniet er maar van ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. waaaaaah, da's pas een zoete zonde ;-) Hap hap hap!
    Al zou ik zelf beter ook wat meer poepschudden in plaats van mee te smullen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik maakte er vandaag een tosti van , chocoladepasta en banaan mmmm

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahahahahahaha..........
    Wat ben je een heerlijk mens.
    Voor de hele dag loop ik met n big smile on my face :-)
    Fijne dag en liefs,
    Corien.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...