woensdag 28 september 2011

Getagd !!



Ik ben getagd !
En wel door Tio:
Dankjewel Tio-tje ;-)
Maar nu moet ik natuurlijk weer 10 dingen gaan verzinnen over mezelf
en ik ben out of fantasie...
want ik weet niks meer om te zeveren...

Maar kom... hier gaan we, ik beloof niet dat het interessant is ;-)

- ik doe sinds kort elke week zumba en step-body (en dan nog wat erachter),
en nu pas besef hoe wat een stijve hark ik ben geworden op 10 jaar zonder dans.
Daar gaan we dus maar beter aan werken ;-)

- ik kom tijd te kort !
36 uur op een dag zou wel welkom zijn...

- ik zou graag leren kalligraferen,
maar ik ben linkshandig en dat houdt me toch wel wat tegen...

- ik ga volgend jaar een heuse carriere-switch nemen,
spannend en eng tegelijk !

- ik kijk enorm uit naar de winter.
Herfst is ook supergezellig, maar de winter is toch nog nét iets beter. Door de sneeuw wandelen, lekker cosy onder een dekentje zitten freubelen, een goed boek lezen,...

- en nu jullie me toch al raar vinden: ik hou van regen !!
Natuurlijk niet als ik met armen vol boodschappen in het rond hos, maar met een paraplu en warme kleding een wandeling door de regen...
of nog beter: lekker binnen terwijl de regen tegen de ramen en het dak roffelen. Zaaalig !

- ik ben geen ochtend mens.
Maar ook geen avondmens.
's morgens kan je me beter eventjes op gang laten komen, en 's avonds moet ik op tijd in mijn keet...
 of ik functioneer doorheen de week niet helemaal hoe het moet en dat komt me uiteindelijk in mijn kont bijten met een verkoudheid of migraine...

- ik leerde dit jaar al enkele hobby's extra !
Zo leerde ik mezelf wat prullen met Fimo.
En ik leerde borduren, allez, ik leerde geduld te hebben (niet slecht voor zo'n hyperactief geval als ik)
en ik freubelde wat met andere soorten en materialen dat ik normaal deed.

- ik ben een heus d-dt probleem. Wat iedereen al wel in de gaten zal hebben by now...
Ik doe mijn best, maar volgens mijn strenge Bumblebee-mama & zusje sluipt er meer dan regelmatig nog iets tussen dat hen doet 't t t' zeggen.
Als iemand zich geroepen voelt om me les te geven, be my guest ;-)

- en als laatste:
ik blog nog stééds graag !
Ik ben nog steeds heel erg happy met elke reactie die er komt,
ik ben heel erg blij dat ik dit ben beginnen doen want het is een supermotivatie om steeds nieuwe en andere dingen te proberen.
Dus dankjewel voor het lezen en het volgen en het reageren!

Als ik me niet vergis hoor ik nu 5 andere bloggers aan te duiden... ik ga gewoon 5 favorietjes eruit pikken, die ik zelf enorm graag lees:

Annette
http://annette-werkjes.blogspot.com/

By miek
http://bymiek.blogspot.com/

Haken en meer
http://hakenenmeer.blogspot.com/

Ravelein
http://ravelein.blogspot.com/

Creacuties
http://creacuties.blogspot.com/

Tio-tje... welbedankt voor de Tag,
ik heb een eeuwigheid moeten nadenken over wat ik nu eigelijk zou zeggen over mezelf ;-)
Maar het is weeral gelukt se.

Tot blogs !

3 opmerkingen:

  1. Poeh ik veeg de zweetdruppels van mijn voorhoofd na het bedenken van 10 dingen over mezelf wat een klus hihi, dank je wel dat je aan mij gedacht hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaaaah, jij was het!! Haha, geweldig, ik voelde mezelf zoooo rot dat ik het niet terug kon vinden, dus ik dacht, dan blog ik maar :P
    Ik ga het zo gelijk doen, nogmaals superbedankt!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...