dinsdag 20 september 2011

Start-to-Bake: cadeau idee

Ik heb een BumbleBee-vriendin die de bakkriebels heeft...
maar precies steeds iéts te kort komt in haar keuken om eraan te beginnen.
Of niet goed weet hoe (terwijl ze het écht wel kan !!).

Dus ik dacht: laat ik eventjes een start-to-bake-pakketje samenstellen.
O help...
wat een opdracht was DAT !

Er zijn namelijk zoveel leuke spulletjes om te bakken.
En mijn armen waren te klein...
Mijn mooie mandje ook ;-)

Dus zwierde ik alles terug op zijn plaats, en begon ik bij de basic:

Namelijk:
- cupcake papiertjes
- twee soorten rolfondant
- een cupcake-mix
- en een zelfgemaakt receptenboekje !

Ik heb spijtig genoeg niet het allermooiste geschrift
(o ja... een cursus kalligrafie staat nog op de verlanglijst...)
Maar gelukkig bleek het wel leesbaar te zijn.


Buiten dit heb je nog een rond uitstekertje nodig, dat kan ook een glas zijn,
voor rondjes uit te steken die op je cupcake passen.
En wat fantasie, en je bent vertrokken!
Misschien een idee voor anderen ook?

5 opmerkingen:

  1. Heel leuk en origineel cadeautje... Je kunt zien dat je er werk van gemaakt hebt. Ik hou ervan....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zat al te denken om zoiets te geven aan zuslief voor sinterklaas. Ze is helemaal in het taartenmaken, maar allerlei bijkomende leuke dingetjes leent ze steeds bij mij. Het zal niet een basis pakketje worden, maar wel een heel leuk idee.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk cadeautje dat heel goed van pas komt! Nogmaals BEDANKT !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig idee!!!
    Die moet ik onthouden

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...