vrijdag 16 september 2011

Uitslag derde give-away !

*tromgeroffel*
Hier zijn we met de twee winnaars van mijn derde give-away !

Alle naampjes samen:

Netjes allemaal hetzelfde opgevouwen, in twee doosjes.
Links degene die graag het armbandje hadden
rechts degene die de oorbelletjes leuker vonden.


De onschuldige hand van mijn Bumblebee-vriendje:


Tadaaaaaa !

Proficiat Creacuties,
jij wint mijn blauwe armbandje !



Nog eens grabbelen in het andere doosje...


Again: tadaaaaaa !
Jij ook proficat Floortje,
je wint mijn oorbelletjes !!




Dankjewel allemaal om mee te doen met mijn give-away,
als de dames hun gegevens opsturen naar mijn emailadres
stuur ik zo snel mogelijk hun cadeautje op !

4 opmerkingen:

  1. Hieperdepiep hoera hoera voor de winnaressen..ze zijn weer een paar mooie sieraden rijker :)

    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh, wat een verrassing! Leuk hoor, ik kijk er naar uit! De e-mail is al onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super voor de winnaars!

    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooooh, wat gaaf! Wij hebben een heeeele hectische week achter de rug, en ik heb precies 0 blogs gelezen de afgelopen week... Wat een leuke verassing! Ik ga je mailen :)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...