dinsdag 12 februari 2013

Blozende bladwijzers

Wow !
 
Wat een fijne reacties op mijn valentijnsweek !
 
We vliegen er direct in met lieve bladwijzers.
Ik zeg het ooit op pinterest,
maar toch niet helemaal zoals ik het wilde.
 
Dus ik prutste en knutselde tot het perfect was zoals ik het in gedachten had.
En dit was het resultaat !

 
 
 
 
 
 
 
Hoe maak je deze lieverdjes nu zelf?
Wel.
Heel makkelijk.
 
De tutorial volgt straks !
 
Psst... misschien... heeeel misschien...
zou dit wel eens een *ietsje* kunnen zijn.
Maar sssstt, tegen niemand zeggen !
 


7 opmerkingen:

  1. Die zien er heel leuk en mooi uit!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow wat zijn die leuk! Ik is benieuwd naar de tutorial. Groetjess!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ... die zijn mooi!!!
    Die wil ik ook wel eens maken!!
    Lieve groetjes,
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. sssttt... ik zwijg in alle talen! Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gedaan, heerlijk al die harten!
    Tineke
    bollies53.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke papiertjes! Ziet er erg vrolijk uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ideaal voor mijn knutseldochter die héél graag leest.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...