dinsdag 12 juni 2012

Aan alle lieve papa's...

...die een voorbeeld zijn voor hun dochter (of zoon).
...die er steeds staan voor een klusje of een helpende hand.
...die met een grapje en een zottigheid altijd zorgen voor een glimlach op je snoet.
...waarvan je weet dat je voor alles en altijd bij hen terecht kan.
...die je steunen in alles dat je doet,
en die je steeds weer een eerlijke mening geven.

Aan AL die lieve papa's:
hopelijk hebben jullie allemaal een fijne vaderdag gehad !

Maar pssst...
wil je eens wat weten?
Mijn papa he...
mijn gekke en grappige Bumblebee-papa...
hij heeft een hekel aan het woord 'papa'.
Dus eigelijk is het mijn 'Bumblebee-voke'.
is toch de allerliefste van allemaal !

En om hem in de bloemetjes te zetten...
wel... tja
je kan moeilijk een bos bloemen kopen voor een man.
Wel?

Dus.
Ik maakte weer iets lekkers ;-)
Mét een bloemetje er op !


Dus eigelijk is dit een boeket bloemen.
Maar dan een beetje anders.
Beetje maar.

Want die papa's,
die verdienen af en toe toch eens eens iets extra.
(zowel een dikke-dikke merci als wat grammetjes erbij op de weegschaal nadien ;-) )

Alle receptjes volgen later nog!


4 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit zeg.
    Je hebt een inspirerend blog, ga je volgen.
    Kom je ook een sop de mijne kijken?

    Groetjes Bianca
    Maar eh vaderdag is as zondag pas hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo ! Welkom op mijn blogje, fijn dat je komt meelezen ;-)

      Bij ons was het vaderdag op 9/06.. maar dat kan verschillen misschien?

      Ik kom zeker eens een kijkje nemen op je eigen blogje,
      tot lees !

      Verwijderen
  2. Bumble beetje....

    Je hebt een sunshine award, kijk maar even op mijn blog ;o)

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...