maandag 12 maart 2012

#wijvenweek : deze week !!


Wijvenweek.

Deze week draait het dus om wijven.

Jaja, dat zijn wij, dames !

Wijvenweek is een funny moment om eens een ganse week zo wijf mogelijk te kunnen zijn.

Nu moet ik zeggen...
toen ik de uitleg las (want nieuw als ik ben in de blogwereld, kende ik het nog niet) werd ik een beetje roze-rood van verlegenheid.

Wijvenweek draait namelijk om:
- heel erg eerlijk zijn
- heel erg roze zijn
- laten zien hoe ver je kan gaan in het wijf zijn
- bloggen over wijvendingen
- laten zien dat je niét perfect bent...

Euh...
Dus eigelijk... moet ik gewoon verder doen zoals ik bezig was?

Want zeg nu eerlijk...
Bloggen over een taart die mislukt is,
of over mijn kleine scherpe kantjes...

't is niet dat het iets anders is dan wat jullie hier normaal lezen.
Toch?

Zodus.
Ik ben goed bezig.

Ik ben namelijk een écht wijf.

Nu. Dat is ooit wel eens anders geweest.
Maar kom, dat houden we voor een ander moment deze week.

We kregen bij onze inschrijving een aantal geweldig leuke onderwerpen om over te schrijven.
Leuk, zo eens iets anders.

Dus deze week:
take it or leave it.

We gaan de wijventoer op !!

1 opmerking:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...