vrijdag 14 oktober 2011

Reuze doodle !

Wat doe je als je eens eventjes tussendoor niet veel om handen hebt,
maar ook niet genoeg tijd om écht iets nuttig te doen?

Doodlen.

Ik moet alleen opletten dat ik niet uitschiet met mijn pen als er plots iemand voor mijn neus staat.
Want ik ben nogal een schrikkedezeke,
je kan me met zowat alles een halve meter de lucht in laten springen.

Zeer vervelend als je net een mooie lijn probeert te trekken met een fijnschrijver.
Bij deze dus de verklaring voor hier en daar een uitschieter ;-)


Lekker fleurig...

Voor degene die het zouden vragen:
aquarelpotloden en fijnschrijver is hier het materiaal ;-)

6 opmerkingen:

  1. Het lijken net de tabbladen die ik in mijn map voor nederlands had zitten. Ik heb er tijdens de lesuren heel wat op getekend.
    Wel mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi!
    Ik vind niet veel Belgisch over fimo, mocht je een link hebben, zou je die mij dan even kunnen mailen?? Bedankt hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat is het apart zeg zo die vormen die tevoorschijn komen.......ik denk dat ik het ook eens ga doen als ik wat tijd over heb haha....het is heel aanstekelijk.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke doodle hoor! Leuk om te doen, zo te zien!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi1 Ik ben ook aan het doodlen geslagen de laatste tijd. Zo lekker rustgevend...

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...