dinsdag 22 november 2011

Snelle how-to...

...van mijn bloem-krukje.
Je maakt eerst een tekening.
Bij mij was het een deel van een sjabloon dat mijn Bumblebee-ouders nog hadden liggen en ik altijd mooi gevonden heb.


En dan begin je dat in te kleuren met verf.
Voorzichtig...
heeeeel voorzichtig.

En dat blijf je doen...

Tot je alles hebt gehad.


En dan doe je daar nog een laagje over, want eentje is niet genoeg ;-)

Hier was de verf nog niet droog, daarom het shiny effect.


En dan krijg je dit !


Zien jullie waar ik heb gefoeterd?
Ik veegde met mijn hand door een pas geverfd stukje, toen ik dat eerste laag deed.
En dus foeterde ik dat weg met mijn 2de laag...
Ik foeterde goed, al zeg ik het zelf ;-)

Nu moet er nog een laagje vernis over, zodat mijn tekening er niet te snel af slijt.
En klaar is het krukje !

Je kan dit natuurlijk ook sjabloneren, of inkleuren, of opkleven...
Maar ik koos voor de moeilijke manier.
Het moet niet altijd makkelijk zijn ;-)

11 opmerkingen:

  1. Nou vind het supergoed gelukt!!........ Ga ik ook is proberen. Eerst maar een krukje vinden bij de kringloop! Fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is heel mooi gedaan, zie teminste geen bibberige randjes ;o) en met moeilijkere dingen heb je ook veel meer voldoening dat het je dan toch ook lukt!
    Het is een Beauty......

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb het gezien ;) Heel mooi gedaan hoor! Je moet daar echt een vaste hand voor hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. merci voor de tut ! welke verf heb je gebruikt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het ziet er wel heeeeeel moi uit zeg...w at een leuk krukje is dat geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...