zaterdag 31 december 2011

Sneak peak januari

Volgende maand zijn we januari !
En ik heb al heel wat klaarstaan om aan jullie te laten zien.
Dus mag ik jullie al enkele proevertjes geven?

Ik heb iets gemaakt waar ik deze hartjes bij nodig had.

Een hele tijd geleden maakte ik ook dit hier.
Nu pas dacht ik er aan dat ik er nog een foto van moest trekken...


Natuurlijk ook niet enkel knutselen en frullen...
Ik haalde terug de suikerpasta boven en maakte een heel aantal leuke en njammie dingen.


Dan komen er nog heel wat diy's aan...
ik kom stoeffen met een cadeautje waar ik wel héél erg blij mee ben.
(stoeffen is eigelijk niet netjes he...
maar ik ben er zooo content mee dat ik het gewoon moét delen met jullie !)
En ik haal de tekenpotloden en fimo terug boven.

Maar da's allemaal voor volgende maand !!

Oja.
Aan alle feestvierders vanavond:
drive safe !
Feestvieren is heel erg leuk,
maar veilig en wel thuiskomen hoort ook bij een geslaagde avond.

Dus op tijd een bob aanwijzen.
(eneuh, wees die bob dan ook een beetje dankbaar... remember: bob is baas !)

Aan alle mede-bob's vanavond:
Vergeet niet je verzekeringspapieren, rijbewijs en inschrijvingsbewijs bij de hand te houden...
controles zullen er zijn, dus je kan het je maar beter makkelijk maken en niet meer moeten zoeken.
Veel plezier vanavond !

Allemaal een fijne oudejaarsavond
en tot volgend jaar !!

5 opmerkingen:

  1. Hihi, wat een wijze raad!! Hopelijk volgt iedereen hem op! Wij vieren met 2 gezellig thuis, geen bob nodig al drink ik ook niets :-)
    Ben benieuwd naar je nieuwe maakseltjes.
    Fijn oudjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel fijn en spetterend nieuwjaar gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat gewledig.. en wat heb je een super gave uitsteekvormen van koekjes!!! leuk hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel goed idee om mijn verzekeringspapier nog te nemen!! Dank u!! LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook voor jullie een prettig eindejaar en een mooi 2012!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...