woensdag 4 april 2012

Hoezo verslaafd?

Ikke?
Neeeee,
echt?

Jawelz.

Ik geef toe.
Ik ben lichtjes schoenenverslaafd.
Lichtjes.

Ik kan het ook niet helpen.
Ze roepen naar me.
'koop me! koop me!!'

Je weet wel?
Zoals in die radio-reclame?
Van de Brantano of zo?

'en ikkeuh?'
Neen, gij zijt een mannenschoen.
'maar voor onder een toffe losse broek?'

Ik koop geen mannenschoen.
Nope. ZO erg is het nu ook nog niet.

Maar sneakertjes... met hun schattige zooltjes,
leuke vetertjes,
witte neusjes,
lieve kleurtjes...
Ik kan ze gewoon niet weerstaan.
En ze zitten goed.
En ze combineren leuk.

Onder een skinny broek bijvoorbeeld.
Half in je broek,
half uit je broek.
Want dat mag met sneakers,
een tikkel slordig.
'nonchalant' noemen ze dat dan.

Makkelijk noem ik dat.


Helemaal erg is het... als ze die lieverds dan ook nog voorzien van wat glitter of een shiny stofje.
Aaargh.
Verbieden moesten ze het.
Oftenee,
toch liever niet.



Zijn het geen schatjes?
De lichtroze hebben trouwens een ietwat venijnig karaktertje.
Ze bijten zich in mijn hielen vast,
en vinden het fijn om daar zo nu en dan op te knabbelen.
Pijnlijk.
Maar toch zijn het schatjes.
Disneyland schatjes trouwens...
want deze zijn nog een souvenier van daar.
De ene koopt knuffels.
Ik koop schoenen.
(en knuffels... *bloos*)

Bon.
Sneakertjes zijn dus top.
Elke kleur,
elke stijl,
haal ze naar boven, het past altijd.

Lekker fleurig onder een jeans
maar ook bij de gekleurde jeans, chino's of flashy skinny's!

In een contrasterend kleurtje dan, alstublieft.
Colourblocking.

Ik hou wel van deze mode !

En de durvers,
die halen ze altijd naar boven.
Ook onder een zomers kleedje.

Ik heb toch nét niet dat perfecte kleedje gekocht zeker?

Maar dat is voor een volgende keer !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...