maandag 15 september 2014

Tractor Tom-taartje

Voor een allerliefste kindje dat helemaal gek is op Bumba en
Tractor Tom maakte ik deze thema-taart.
 
Tractor Tom zette ik met zijn lammetje op zijn boerderij,
compleet met moestuin van marsepein.
 
Er was een ijstaart voorzien,
ik zorgde voor de afwerking met marsepein, slagroom en veel tierlantijntjes om de jarige te doen glunderen van contentement.
 
Tractor Tom en het lammetje zijn van suikerpaste,
zodat deze konden indrogen en als souvenier konden dienen.
 
Helaas zag de kleine uk dit helemaal anders,
en vond hij ze zo geweldig dat hij direct ermee aan de slag wilde,
als speelgoed.
 
RIP Tractor Tom ;-) je hebt het toch een volle 10 minuten volgehouden,
flink zo !






 
Details van het maken van de figuren en de versieringen kan je later op mijn blogje vinden.

1 opmerking:

  1. Wat een prachtig kunstwerk!
    Jammer om op te eten, hoewel hij me erg lekker lijkt!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...