woensdag 29 april 2015

Tractor Tom in suikerpasta


Ik fabriceerde een Tractor Tom, van suikerpasta.
En zo heel erg moeilijk was dat zelfs niet.
Straf ! Ik leer bij in het boetseer-wereldje.

Het begint met een aantal vrij eenvoudige vormen.






En dan zijn er de oogjes, en de details die het maken.

Voor de wieltjes kan je best tandenstokers of rauwe spaghetti gebruiken voor versteviging,
ik deed dat niet, en vloekte een heel eind weg voor ik de boel vol icing spoot
en toen pas durfde vermoeden dat hij stabiel zou blijven staan.



Ik gebruikte deze tutorial.
Niet in verstaanbaar vlaams, maar meer dan duidelijk en hulpvol genoeg
om er iets van te kunnen maken dat er een beeeeetje weg van heeft ;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...