woensdag 17 augustus 2011

Retro-bolletjes taart !

De lieve moemoe van mijn Bumblebee-vriendje (dus eigelijk ook een beetje mijn moemoe?) is zot van alles dat zoet is... ook de nonkel is nogal een zoetekauw.

Wat een geweldig nieuws voor mij !

Want zo had ik weer een excuus om een taart te bakken, en ineens een lekker grote ook !




Ik freubelde een beetje met kleurtjes en bolletjes, en het eindresultaat vond ik wel schattig,
zo heel erg retro ;-)

De how-to en de recepten komen er aan...
maar enkel als er interesse is ;-)

8 opmerkingen:

  1. Leeeuk! Wat zit er aan de binnenkant in?
    Met wat maak je die gekleurde laag over je taart? Marsepein of glazuur? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat de binnenkant is... kom je snel genoeg te weten ;-)

    Eline S: als je op de labels aan de rechterkant zoekt op 'taart' en 'taart decoreren' kan je alles vinden over die laag en over het versieren !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Owh, wat een mooie taart! Zelf ben ik niet z'on ster in taartbakken, maar dochterlief van 12 die kan er wat van, dus recepten zijn bij ons altijd welkom ;), alleen als je er tijd voor hebt he?! :P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk seg, en ze ziet er ook super lekker uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ziet die er leuk uit!!!
    Ik heb vorige een workshop gevolgt over een tijdje (4 weken) ga ik mijn eerste echt taart maken!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...