donderdag 4 augustus 2011

Stenen bloempotjes in een nieuw jasje

Ik kreeg vorige zomer van een heel lieve dame een aantal bloempotjes cadeau.
Zomaar.
Omdat ze me lief vond, zei ze.

Die potjes hadden zich verstopt tussen de verhuisdozen,
en ondertussen was ik aan het denken hoe ik ze het beste 'bumblebee' kon maken.
Want zo zijn ze maar gewoontjes...


Ik besloot ze eerst te verwennen met een fris badje,
want de rakkers hadden flink buiten in het zand geravot.

Hier en daar was er een bluts, een bultje of een hap uit,
maar dat maakt ze alleen maar charmanter in mijn ogen...


En toen was het tijd voor een fikse witte laag als basis.


Het moeilijkste deel was om te kiezen welke drie snoepjeskleurtjes ik wilde...
Maar ik ben helemaal vrolijk geworden van mijn keuze.
Dus nu staan ze trots te blinken op ons terras !



Wat denken jullie? Goed gekozen?

Nu nog een fleurig plantje er in en het is compleet !!

7 opmerkingen:

  1. Hallo Bumblebeetje

    Ben jij toevallig ook 'me'? (van 'moois van me)
    Zelfde schrijfstijl, tekst in het midden gecentreerd...

    Niet dat daar iets mis mee is, natuurlijk, het viel me gewoon op. Ik vind je beide blogs leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Charlotje: éénmaal dit posten was wel voldoende, dankje ;-)

    Ik heb een antwoord gegeven op diezelfde vraag, die je een uur geleden ook al stelde in een ander blog-postje van me.

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...